19 januari 2009

Känns så konstigt att skriva 2009, jag hann aldrig lära mig att skriva 2008 utan känns normalt att skriva 2007 tycker jag. Ja året 2008 var inget vanligt år - det är väl kanske inget år men ja, det har liksom satt sina spår och verkligen gått så fort. Hann inte alls med....

Jag är inte mer än människa idag heller och efter en jobbig natt så blev det träning, spinning - lång promenad i vinterlandskapet och bubbla, simmade och stretchade ut ordentligt. Allt för att hitta ny energi, vilket jag aldrig gör på soffan utan skön aktivitet och adrenalin och endorfin är det som gör susen! :)Så nu mår jag bra igen, vet inte vad jag lyckades med igår men stod säkert helt fel i slutet av dagen och ryggen gjorde sitt och hemskt hemskt ont hade jag när jag skulle sova.

Imorgon blir det start vid ca 12. Bra bra bra... träning oh yes.

Nu blir det tv och sedan sängen, eller en promenad till kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det hoppas jag med :) Träffade dom igår och hittade inget som kändes fel så jag hoppas det håller i sig :)

2009-01-19 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0