why do you push me away?

Lite lite mycket just nu, och jag vill göra allt! ALLT och det krockar eller blir inte av eller allt samtidigt?!?! kaos

Jag vill finnas där för mina vänner som sörjer Mattias - Vila i Frid du vackra människa.. vill inte lämna
Jag åker till Falkenberg och göra utbildningen på tisdag
Jag vill veta om jag får jobbet på SATS i vinter
Jag och Niklas hålller på att planera en LÅNG resa till Sydamerika för att gå inkaleden, amazonas, Rio, Chile, Argentina.. ja typ 2-3 månaders resa !
Sandras födelsedagskalas senare i augusti
Vill till Gävle och hjälpa Lina och Henke flytta
Hjälpa hanna med flytten tillbaka till Mora
Umgås med jonas som jag nästa in hunnit i sommar
träna, men min kropp börja säga ifrån, tränar lite mycket på slutet och kroppen börja klaga.
Umgås med grabbarna här hemma, som jag kommer sakna dom.
Helgen vill jag festa med alla, och de ska vara nyktra?! typiskt, Tomteland fest imorgon som jag ska till iaf.
Niklas åker till stugan och myser med lillebror imorgon och jag ska inte med.... Gesundaberget med mamma imorgon. Kanske får lite inspiration att laga mat imorgon och kanske packa som jag verkligen borde börja med!!! Fast hela måndag tisdag har jag ju på mig, borde slappna av.

CSN behöver tydligen nå mer papper av mig, så det TAR tid att få igång detdär. TYPISKT! pengar behövs NU!
3 veckors handläggning. piss....

Jag tänker på allt hela tiden, vad jag vill, om jag prioriterar rätt, om jag är för feg, om jag är en bra människa, om jag borde göra något annorlunda, tänk om jag inte klarar av PT utbildningen?!... försöker så gott jag kan men ibland tvivlar jag på om jag gör rätt...

Idag har jag faktiskt, tagit fram 2 väskor att packa i till falkenberg. tränat -3 mil på cykel, gick fort fort fort... duschat, lagat mat, mora och lämnat jobb nycklar, tagit kopior, handlat present med nicke, handlat mat till nicke, käkat, skjutit in bössan, fikat på Kung Gösta, suttit och planerat Sydamerika resan... fastnat vid datorn bokstavligen, tror jag suttit här i 2 timmar nu.... och så dethär långa inlägget.

Inte konstigt att jag sova så mycket nu för tiden

Får jag önska en enda sak, så önskar jag att alla människor fick leva ett långt liv, inga sjukdomar, inga olyckor...

Så många änglar det måste finnas nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0