tråkigt att blogga

Sommaren är verkligen lågsäsong av bloggning iaf.

vad ska jag säga?!

jag har en bra sommar, jag umgås med mina vänner, solar.. idag är jag tom röd. Helgerna är man uppe för länge som vanligt, att man aldrig lär sig någon gång. och sedan så jobbas det ganska jätte mycket.
skolan börjar den 19 augusti och börjar bli nervös... separationsångest.
Varit till Sälen och vänt och fått plus poäng hos sats chefen i sthlm hoppas jag.
helgen kommer bli kaos, kommer inte få sova någonting nästan.... kräftkalas, fest som vanligt och jag kan inte säga nej OCH sedan avslutning och personalfest på söndag som säkerligen kommer spåra ur.
sedan har jag en veckas "ledigt" att packa, fixa, fira Jonas som fyller 20år. Eh, ja jag vet inte, sullar bort dagarna ibland, men det är så himla trevligt att bara umgås med vänner hela dagarna. Guld värda.

Och jag tänker massa, promenaderna så är det min tid varje dag att lägga ett gott ord till Adde. han saknas, tro om jag någonsin kommer fatta. I hjärtat är det fortfarande så tomt... någonting försvann med honom.... Jag saknar honom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0