Tisdag 25/8

Löningsdag, men var inte mycket att hurra för...

Och på schemat idag i skolan stod det OLYMPIAD 8,30-14.30 nej nej nej nej... sket totalt i den synd att de är på området bara. Iaf, jag gick upp som vanligt, morgonträning och frukost, sedan istället för att börja leka massa lekar så betala jag alla räkningar, tvättat, städat, planerat... ja massa tråkiga saker. Istället för att leka, men snälla jag är här för att plugga inte leka!!! jag är tråkig.

Tänkte jag skulle passa på nu att dra mig ut igen i löparspåret och gå förbi de andra gymmet eftersom det vanliga inte kommer kunna användas på 2 till 3 veckor, jävla bränder och saneringar :( tråkigt...  få in 2 timmars till träning idag. Så kan jag ta det lugnt resten av dagen och ikväll är det tacokväll med trubadur/music quiz i matsalen, sedan ska jag slänga mig i soffan och kolla på Miami Vice som går på tv ikväll, grym film!!!

Förhoppningsvis får jag min cykel imorgon, vill ut och cykla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0