tårarna bara rinner

vaknade halv 9 idag, hemsk natt.... Man påminns ju, jobbigt att se vänner i samma situation som man själv var i för ca 1,5 år sedan. Jag känner verkligen med Mattias, hans familj och alla vänner. Facebook är helt överfullt med människor som saknar, minns och hyllar Mattias. Det är så orättvist och hemskt. MInnesstund i ryssahallen igår för Mattias, många som är väldigt berörda... det jag minns av Mattias är innebandyn, grym spelare, alltid glad och ett roligt toalettbesök på wasastugan för många år sedan.
Vila i Frid Mattias, antar du är med din pappa och någonstans så känns det lite som en tröst.
Kommer bli en lite tung dag, men man håller huvudet högt och samtidigt tillåter sig att vara ledsen och finnas där för mina vänner som är ledsna...

citerar mattias " Lev NU LEV I NUET. DET FINNS INGEN DÅTID ELLER FRAMTID, LEV NU, LEV I NUET OCH NJUT AV DET, TÄNK INTE SÅ MYCKET. DET E NU VI LEVER "



Nu ska jag ta en promenad och rensa tankarna.

Alla vi som saknar dig, som älskar dig, som aldrig glömmer dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0