tar en liten paus

i pluggandet... skriver ner lite som händer här istället :)

Veckan bara sprang förbi, och vi har varit helt slut varje dag denna vecka efter skolan nästan, för det har verkligen varit hjärngymnastik på topp, massa föreläsningar och plugg, mycket man ska hänga med på. Ska läsa 2 kapitel i styrketräningsboken snart innan det blir middag.

Annars så har jag tränat en hel del, försökte vila igår, blev morgonträning och sedan bara en lång skön och inte snabb promenad på kvällen bara. Så idag så körde jag löpning, gym och sedan så körde vi 55minuter core pass som en av mina klasskamrater kör hemma på det gymmet hon jobbar på - jätte bra pass så blev väldigt mycket träning idag men ack så skönt!!!
Sedan så har jag haft massa utslag och skit sedan vi var på stranden/bastade/branden.... har ingen aning om vad som blivit fel men nu börjar jag verkligen riva sönder mig på nätterna och har lite konstiga "utslag" men bara på benen?? skit konstigt... så nu idag efter träningen så har jag tvättat ALLT, sängkläder, handdukar, kläder... ja allt!
Hoppas det försvinner...

Som sagt ska snart om ca 20 minuter dra mig till matsalen och middag sedan ska det hängas tvätt men SEN drar vi in till Falkenberg och ska handla för i helgen, GODIS vi har bestämt att vi har fredagsGodis dag, hahaha, men det är bra när man gör lika allihopa! :) Sedan blir det soff läge med te och godis och Sagan om Ringen ikväll... imorgon ska vi och bada på badhuset, får se hur jag gör om jag fortfarande har utslag sen senare på kvällen ska vi  ha kräftskiva.

Sedan så har jag kram-problem-hemlängtan verkligen, pratade med grabsen idag och helgsmys... men men, Live goes on. Ska bli skönt att komma hem om några helger och samla kramar hos alla.

Imorgon är det också Bengans begravning, usch.... han kommer fylla den där kyrkan till max, det kommer vara folk överallt, och en fin minnesfond startades direkt, som ska delas ut till en avgångselev vid innebandygymnasiet hemma i Mora - väldigt fint gjort. Han hade gillat det starkt. Men en tanke till er som ska på begravning, det är tufft men ge Mattias  ett värdigt cermoni och ett fint avsked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0