söndag och snart sovdax

Helgen är över, den har varit ganska jätte trevlig.
Ok en he del tid i telefonen men jaja, endel träning, dock träningsfri idag för vi ska träna järnet hela veckan...
Blev kalas igår, jätte trevligt, jag körde men som vanligt så bryr jag mig faktiskt inte utan hade nog lika roligt som de flesta bara det att jag mådde bättre idag(dagen efter)
Hade gärna velat vara i Uppsala/Alunda denna helg men nej, tid, pengar... funkade bara inte :/ och nu när jag tänker efter så vet jag inte när jag kommer kunna åka dit - det känns inge bra alls. :(

Ska lägga mina ögon i en av kurslitteraturerna nu innan jag somnar...
en intressant vecka framför mig, praktik tisdag och onsdag, massa träning och praktiskt på schemat denna vecka!
Sedan ska jag till Gbg och Mackan nästa helg, TOPPEN kul!
OCH min cykel kommer imorgon . jippi!

Godnatt mina skatter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0