ska inte klaga på att ingenting händer nere i halland iaf...

Fredagen så såg vi film med en varsin godispåse i handen :) true romance, bra film från 1993... rolig om inte annat, pang pang :D

Sedan lördag så blev det morgonträning, sedan åkte jag kalle och kajsa till Skrea strand i falkenberg, men det var för kallt så vi tog en tur in på willys och handlade sedan hemöver igen, vila ett tag och sedan in och körde ett stenhårt pass i gymmet. passade på att sätta igång bastun, så jag kalle och Diana bastade, himla skönt! Sedan så blev det häng i soffan i korriodren och trevliga människor som sprang omkring!!!
Idag vaknade jag av det bankade på dörren... en kalle som säger " det har brunnit i gymmet" - ÅH NEJ, direkt trodde ju jag att det var bastun, men jag VET Att vi stängde av den, men som tur i otur så vad det löparbandet som fattat eld, ingen aning om varför, elektriska prylar. Iaf så alla utrustning klarade sig men det blir sanering, så för jävligt ut där inne när jag va in.
TYPSIKT; var ska vi nu träna???
och mats sen då, ringer och frågar "vad har du nu ställt till med?". Ingenting, det var inte jag hahaha
Nej söndag och filmhäng i soffan, ska laga lite mat sen, träning har jag redan gjort.... powerwalk, tror jag tar en till lite senare vid 7 snåret.

Vilken helg... välkommen till halland. Bad, bränder, träning, kossor.... what's next?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0