Om en vecka...

om en vecka sitter jag i bilen vid denhär tiden påväg ner till Falkenberg, säkert super nervös!!!

Igår så bara gick dagen, jag var ledsen, det var tungt hela dagen nästan... jag tog en promenad och satt mest vid datorn, sedan var det dax att dra sig mot mora, så duschade och gjorde mig iordning och drog till familjen Svensson och vi eller Niklas lagade mat, jag var mest smakråd och ivägen, haha... rödcurry kyckling, ris och vårrullar gjorde vi. Jag gjorde mina första vårrullar, det var inte så svårt :) Sedan käkade vi och jag var för nedstämd kände jag för att stanna kvar med Jonas alla vänner och fira honom så ringde mats... niklas skulle ut på annat bus nämligen. Jag fick vänta ett tag sedan kom mats, jakob och sofie. sofie drog direkt men vi satt ner oss i soffan och kollade film, The Boondock saints, grym film... helt störd!!! Och deras sällskap var allt jag behövde för att skratta, må bra och vända den dagen. Så jag sov himla gott inatt och vaknade lugn och utvilad...

Har precis ätit frukost, ska låta den landa sedan ut på en träningsrunda.... sedan ska jag nog in till Mora, fixa med lite saker och hälsa på Erik och Elianas nya valp "häxa" helt klockrent namn. Kanske en promenad med Nicke eller hälsa på Hanna... ja får se.

Bilen blev helt ok också, visst ser lite halv konstigt ut på jätte nära håll men det blev skillnad, ser finare ut än innan :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Blir spännande att läsa om nya utbildningen :) Kramelikram! <3

2009-08-12 @ 21:29:38
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0