nedräkning....

Smart drag av mig att börja packa imorse då, Har fan ingen aning om vad jag har packat ner, suck, lär börja om imorgon eller bara fylla på?! ja får se hur mycket mer jag hittar som ska ner först kanske... fylletant jag varit idag, noll koll.

Drog iaf in till Niklas och myste ner mig i soffan, fick lite smörgåstårta och lasange... och te och kaka på det. Gott... men vad bakis jag var. Sedan ville jag inte hem som vanligt och ringde linus som var i behov av sällskap och hjälp, åkte in på donken åt han och sedan ringde mats så vi drog oss till skuggan, ja och där satt vi till ungefär 11. hoppsan (igen)... men det är sååå mysigt att vara hemma med vänner, och jag tokfia ska iväg igen och fara - men bäst att passa på medans man kan :) ser framemot det också så det finns liksom inte! nerver...
imorgon ska jag träna innan det ska börja regna... cykel minst 3 mil. sedan packa då, var iaf duktig idag och tvättade upp allt jag hade som skulle tvättas. borde inte vara så svårt att få ihop det där. Och jag insåg idag att om 10 veckor när det är lov så måste jag ta med allt hem den vecka?! just det! - ska inte ta med något onödigt alls!
Ja sedan bär det nog av en tur till Vansbro, sällskap åt herrn som ska besiktiga vrålåket. men det märks... har ju som sagt lite att göra
sedan började jag och niklas prata ut i resa igen, haha, det är så roligt, vill verkligen iväg. Önska vi visste lite mer hur det ser ut framöver men varken jag eller han vet om jobb och "pip" blir av.

Dax att vara i säng. Ska upp när alarmet går av imorgon!

God natt skatter, änglar och mina guldkorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0