Kräftkalas kräftkalas vi höjer våra glas!!!

Ja, Oscar fyllde år igår och det var Venjan Karnevalen... jag var lite sen ut men det var ju tur för grabbarna var sena de med! Vi drog såfort de kom tillbaka och sedan mötte vi upp ekipaget med badtunna på släpet, jag satt i bilen fram, vad alla kollade, ville gå igenom golvet där ett tag...
sedan bar det av till stugan och kalaset började... Trevlig kväll. 2 som svinade annars var det lugnt och självklart var en av de aspackade som inte kan bete sig jonas - slår sällan fel. haha
Blev kvar i stugan hela kvällen och det var vi helt nöjda med :)
Idag mår jag ju inte så himla bra direkt. Ska snart in till Mora och umgås med Niklas... får se vad som händer.
Har börjat packa... tvättar, fixar...

Mamma håller på att koka kött, det stinker i hela huset. Nu drar jag!

Börjar bli riktigt nervös för Falkenberg och flytten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0