första veckan klar

och då är det 17 st veckor kvar, haha...

Så nu känns det helt ok, saknar sommaren och alla hemma fortfarande, har varit en jäkligt bra sommar tycker jag! men snart kommer vi ju köra igång och då kan jag fokusera på det!

Idag så gick jag upp tidigt, tog en 45 minuters promenad innan frukost, himla skönt, men sen satte kroppen igång, blev jätte snurrig, illamående och salivet bara rann... ja, dålig blev jag. Vi hade lite info och brännboll bara på schemat idag, vilket var tur. Åt lunch, lite iaf... sedan vilade jag nån timme... var helt helt slut, försökte gå till gymmet men kalle en klasskompis stoppade mig, han tyckte jag såg helt sliten ut vilket var sant men ibland är viljan större än förståndet. Tog en lite uppfriskande promenad istället och sedan möttes vi upp för middag vi som var kvar på skolan, Himla god middag, räkor i currysås med ris! MUMS, inte ofta man får räkor i skolan, och det är ekologisk och närproducerat allt vi får och kockarna lagar himmelsk god mat här verkligen!!!
Sedan så tog vi 4 som bor kvar här en promenad till ICA och inhandlade godis och sedan blev det film :) Helt helt ok.

Imorgon har vi planerat att åka in till Falkenberg och ligga på stranden, bada :) bäst att suga i oss det sista av solen medans det finns någon.

Godnatt alla godingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0