1 dag kvar

Idag var det träning, gjorde massa ärenden på stan sedan till Vansbro med Mats och Dp, besiktiga bilen som HÖR OCH HÄPNA bilen gick igenom, helt sjuk... sedan snurrar de av totalt... som vanligt. 50 minuter att åka dit och hmmm 2,5 hem. Vilken resa. Sedan bara gick kvällen... imorgon blir jag hemma. Tror jag, ska laga mums Indonesisk kyckling som jag inte gjort på hela sommaren... sedan lär jag säga bye bye till Oscar, kanske träffa jonas. Viktiga är att packa och tro om det kanske blir en cykeltur imorgon med. för tyvärr, skiter i cykeln den får stanna hemma... :(

jag är super snurrig, dax att sova!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

min telefon krascha efter jag skickat sms till dig :( jag som ville ses innan du åkte :(

2009-08-19 @ 14:34:20
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0