with a broken heart



Är tillbaka i Värmland faktiskt, var i Mora måndag till imorse men har inte orkat eller velat blogga alls... ingen lust.
Påsken i Sälen var underbar... påskmiddag, påskägg, skidåkning, utgång (agnes och duojag), mys, Galenskaparna och massa sol! helt underbart helt enkelt. Även fast det var väldigt tung och jobbig snö så hade jag och Hampe det mysigt och skrattade gott eller han skrattade åt mig som var lite halvt bitter som vanligt... typ "vi tar ett åk i varje backe och sen drar vi hem för vi kommer ändå inte hitta nån backe som är bra" min inställning men vi skrattade massa iaf och fick färg i ansiktet! Kommer sakna skidåkningen... nästa vecka är jag i Sälen igen då är det äntligen SKI ROCKEN! kommer bli grymt!
Sedan är det klart med campingen runt 15 juni börjar jag, så vad ska jag göra hela maj och halva juni tro?!?!
Lite ströjobb och sedan vet jag att det blir en tur till Sthlm med mamma och syskonen vi ska se Las Vegas 2, det är en mässa/gala i Mora som Kattis har ordnat, Peace and love men det är ju efter jag börjat - skit också! Söka skola ifall jag vill gå den och sedan försöka få något klart med SATS eller Experium i Sälen, bara för att veta lite i förväg.
Det brukar lösa sig, ska iaf göra iordning bilen så den blir såld nån gång och roa mig med att köpa en ny :)

Just ja jag har fått lön från Norge eller en del av det iaf, fattades 1500 norska kronor, AAA bittert. vad de ska hålla på... väldigt trött på Norge måste jag säga!!

Men först som sagt tatuering och till frisören på torsdag nästa vecka sedan är det Sälen som gäller och ta examen ska jag också! Det är mycket, och jag vill verkligen bli klar med skolan! Skönt att veta att jag sitter med det sista arbetet just nu!
Ska ta snålskjus med en kompis hem från skolan idag, snacka lite skit haha och sedan måste jag köpa mat till lägenheten igen... och lite annat skit på stan ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

du är så duktig med allt :) kram sandra

2009-04-18 @ 10:31:35
URL: http://sview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0