Vi är mystiska varelser. Och i slutet spelar det ingen roll hur det slutar

Ska upp 5.30 igen imorgon bitti, natt kanske man ska säga, för det är väldigt tidigt. Men jag kan inte sova... är lite trött så ska försöka bara jag har skrivit klart.
Snart ska jag få åka hem, ska bli skönt... jag har inget över för Karlstad fortfarande, och snälla låt inte FBK vinna sm guld också. Sälen igen och skidor och påskmiddag med hela familjen, kommer inte ihåg det senast eftersom alla inte var hemma på jul heller.... men så underbart att ha saker att se framemot!!
Bjuder på en till bild idag, min älskling och mina systrar i bakrunden, gammal bild.



Jag vill, jag vill väldigt mycket... Sats, Sälen, PT, hund, ett hem, resa, USA, ranch... jag skulle vilja prova jobba på en ranch, känns som att det ska göras snart innan man sitter fast någonstans på riktigt. Jobb till nästa sommar kanske?! hmmm
Ja mina ideer, men man ska vara glad att man har ideer och inte sitter och vet inte vad man vill göra med sitt liv, jag provar ju iaf!!!

wake up sleeping beauty


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du kan få vara hundvakt ibland om du vill :)

2009-04-08 @ 10:00:16
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/
Postat av: Hanna

de går inte så bra för oss att ses :(

nu är vi i uppsala o sen åker vi till mora imorgon. så vi kanske ses där?

kram

2009-04-08 @ 12:17:50
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0