fredag 17 april 2009

God Morgon, hemma idag, öronen  var inte på min sida igår kväll, inatt eller tidigare imorse så blev hemma. Sitter och göra skolarbete nu för att inte få dåligt samvete.
Glömde ju säga det att i tisdags ringde jag akut in till öronmottagningen eftersom det rann vätska ur mitt ena öra och det andra hade totalt rostat ihop - hemskt skönt - nej inte alls... men jag fick komma in direkt och fick en bättre läkare tycker jag än de andra jag haft - han var iaf ärlig och sa att den medicinen jag fått tidigare har sina fördelar men också sina nackdelar och är väldigt svaga TACK jag tycker egentligen det bara varit jobbigt med den där gula salvan... så han skrev ut 2 andra. En som jag haft förut som hjälper(men de andra har inte velat skriva ut) och en som jag kan ha med mig hela tiden och droppa i när symptomen kommer. Och han  sa att jag ska inte vänta på problemen utan ta såfort det finns symtom så ska jag behandla, Så Kanske det tillslut går över.... det vore ju någonting. Ska ringa till Tobbe i Uppsala också så jag får en tid till han och Kranikrasal behandling igen. När jag tänker efter har jag ganska mycket att göra ändå...
bloggar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0