Slutspelskväll...

Sitter med datorn i knät och kollar på 5e slutsspelsfinalen mellan HV och Fbk... Fbk kan ro hem det ikväll, och då kommer det vara fest på torget. .. dit ska inte jag!
Idag har vi haft engelska på schemat, and we only spok english all day, bara det att jag tycker det var dagis, min engelska är inte perfekt men mycket bättre än många och vi kommer inte ha några prov eller så utan hon går på hur bra man är eller utvecklas, så vi pratar hela tiden och tränar på ord och språket inom branschen...
Tur att det är halvdag imorgon och vi ska massera varandra, TOPPEN, jag behöver verkligen en massage.
Sedan bär det av mot Mora och ska vaxa benen klockan kvart över 2 så gasen i botten hela vägen hem!!
Ska bli skönt att komma hem, sova i MIN säng.
Ska kolla att jag packat allt jag ska ha, jag börjar dessutom bli lite småtrött och klockan är inte ens 9 än, det är bra.

Jag fundrar på att bli en cowboy, eller cowgirl såklart, kul eller hur?! jobba på ranch och vara utomhus och fixa och dona hela dagarna. Gäster, hästar, natur och service, fysiskt arbete - allt som är roligt.

 jag är en drömmare och behöver ett nytt äventyr nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0