men ååå

Är hemma i mora kom hem igår förmiddag, packade om och tog mig en promenad med hunden och mina gamle kära vän Elin.
Gick i säng tidigt och helt spänd och lycklig över att Yes, imon blir det tatuering, sälen och FEST!
Vaknade innan klockan imorse och for upp, ut med hunden, frulle, duschade och drog in till mora för tatueringen... så möter jag magnus - tatueraren och FUCK han hade försökt ringt mig för han ska på begravning idag, det är klart liksom. så blir ingen tatuering idag, utan han var schysst och gör det på söndag, tack tack. Så nu sitter jag hemma igen och väntar på folk som kommer från sthlm - vi ska samåka upp till Sälen! Där hoppas jag iaf att det fortfarande blir bra hos frisören... vilken dag. Nu ska jag sätta mig i en solstol och invänta alla... sen drar vi! skriver igen på söndag - kanske ska hämta syrrans nya hund på söndag också, det beror lite på när jag är klar med the tattoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0