Kärleken övervinner allt

eller Omnia Vincit Amor

det låter lite finare,
Kom precis hem från stan, förfest hos Tessan med lite folk. Hade väldigt trevligt, men nu sitter jag i soffan igen och försöker komma ner i varv så man kan sova.... glad att jag inte gick ut.

Fick redan på lite psyko(hehe) skvaller idag, på gott och ont, men bra att veta ändå. Säger man a får man säga b brukar man säga men information om vem och vad och hur hör inte hemma på nån blogg... men låt oss säga såhär jag hade rätt - hon hade inte alla hästar hemma.

kom på idag att jag inte ätit godis sedan i måndags, coolt. sweetoholic som man är ! Haha

Kan min stress mage bara ge sig nån gång?!...

jag har mycket att se fram emot, tatuering, Sälen, examen och fest, valborg i Uppsala, kul jobb i sommar och massa mer... tänk posetivt... allt kommer bli bra till slut, allt händer av en mening, bara att lära sig av det.

God Natt mina skatter, och min stora skatt hoppas du sover gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0