just when I though I've lost it

Tack norge för att jag äntligen fått ett id nr och kan nu får ut min lön! Wieehoo, bättre sent än aldrig. Tack och bock!
Sedan åt jag årets första glass idag, mums magnum mandel - inte helt fel, men gud vad stora glassarna är man klarar ju knappt av att äta en hel!

Skolan gick bra, jag grät inget - kände att det var nära men inte tillräckligt. Skönt att vi har sånna grupper där vi pratar om allt och alla får sin tid. Just nu känns det väldigt skönt och utrensat.

Jag är så färdig med skolan, nu vill jag jobba. Kanske dax att kolla upp att det är helt 120% klart. Ska ta tag i det imorgon, ledig dag, gud så skönt!

Snart blir det en promenad, solen värmer fortfarande så ska suga i mig dagens sista värme från den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0