just relax

Sköna söndag, enda dagen på veckorna jag kan tillåta mig att verkligen vara ledig!
Hade en skön sovmorgon och när jag vaknade var oron borta...
"thing your not proud of you should put in the past and never repeat again"
Låg ganska länge i sängen och tittade på tv och åt frukost sedan var det dax att röra på sig så ut i solen och tog en lång och skön promenad... Skulle ha varit iväg till SATS idag igen, men både min träningsvärk och min bakis syster säger att idag blir det ingen träning på gym iaf. Men vi ska nog ta en promenad till sen innan hockeyn som börjar vid 4 tiden. Sedan blir det nog en lugn och skön kväll och det var nån drama film klockan 9 ikväll som kommer passa perfekt.

opsan, nu är syster utanför om 2 min, hon piggnade till snabbt! dax för mer luft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0