jag skulle inte ha gått dit igen

Dagen har snart gått igen, är lite trött...
var på stan och vid 3 tiden gick jag för att ta bussen till Hammarö igen, normalt så går det iaf 5 bussar i timmen men eftersom det är påsklov i Karlstad denna vecka så går det kanske en.... så jag stod där och väntade och det kom upp på displayen att någon skulle komma men icke sa nicke... det kom ingen förrän kvart över 4!!! suck så var hemma till strax före 5. Jätte super hungrig var jag då!
Men sprang på en klasskamrat när jag stod där och väntade och det var bra för det blir lite fest imorgon! Alltid trevligt att ha något att göra i denna super tråkiga stad, Blä.
Införskaffade iaf mina efterlängtade jeans nu, Levis bagg jeans, var nog på Carlings i en timme, skit bra affär - men farlig!
Nu är det dax för en lång promenad igen... skönt ute nu för solen har varit väldigt varm idag så perfekt att gå ut nu.

I'm not the same person anymore, so don't let me pay for old mistakes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0