if I would have all the answers I wouldn't have to ask

Jag har tränat 2 gånger idag... tvättat min tvätt och gjort saker som skulle göras... lönen blev överförd idag, men det kan tydligen ta några dagar- men det gör inget, har jag väntat så här länge kan jag vänta nån dag till.
Jag har kollat på serien Wildfire, har väl sett något avsnitt av serien på söndag förmiddagarna och tycker den är rätt mysig så jag tog hem alla 4 säsongerna... nu har jag sett alla, gråtit endel och drömt mig bort och insett ett och annat. Min kärlek till djur har nog inte många missat. Och jag saknar hästarna lite, det var mysigt att ha silver hemma, även fast jag kanske inte gjorde så himla mycket med han så var man ut varje morgon innan jobbet, släppte ut han och fixade med mat och stallet sedan gick man dit när man kom hem från jobbet igen... det har en viss charm och lugn, en livstil som jag inte har något emot. Hoppas syster får hem en häst snart, så kan man rida lite och kanske ta hem den där charmiga vita trollet som heter Silver.

Silver

Pigge och Cambell



it's nice to have so good memories I hope they will come again in the future...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0