I Uppsala

jag fick äntligen mitt diplom efter att ha försovit mig IGEN - men drömde en så fin dröm och tydligen så ville jag hellre stanna där?! opsan sa. sedan fick vi smörgåstårta efter cermonin iaf... skyndade tillbaka till karlstad och Äntligen så hann jag och hanna ses i sådär en timme iaf, hahah bättre än inget. Städade ur lägenheten så gott jag kunde på kort tid. Packade in mig i bilen och körde till gänget. Bowlade och jag sög balla - tokstressad, sedan middag och den var god. Sedan fort in i bilen innan alla började gråta allt för mycket. . .  sov körde hela vägen till Uppsala., tog 3 timmar, inte så farligt och nu äntligen ligger jag i soffan hos lina och ska få sova! God natt - fick första examenspresenten idag förestent :) ett halsband av lina, JÄTTE JÄTTE fint.

Godnatt alla mina fina skatter


Kommentarer
Postat av: Hanna

hoppas du får de bra i uppsala :)

och stressa ner lite nu jessica :) nu när du är lite ledig

2009-05-01 @ 15:41:35
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0