försöker glömma och gå vidare...

Jag behöver inte vara i skolan på onsdag om jag inte vill?! Bra bra bra tack...

Temafest nästa vecka och jag är i laget "trolltyg"... troll jippi ska kolla hur de såg ut har ett svagt minne om massa skogsväsen.

Jag är tok kär i ... fruktsoppa, sött som satan och gudomligt gott.

Råkade ta 1 ripped caps för mycket idag, OPS, koffein tokig och speedad till tusen...

Blev hämtad vid tåget av syrran och hennes felix efter skolan, vi drog till Bergvik och jag shoppade äntligen min gula adidas tröja, så fin.

Sedan åt vi på max... äckligt mätt men det var gott och HEMSKT länge sedan. jag drägglade medans vi stod och beställde... ok tror jag fortfarande är lite hyper, min spring runda på en mil verkar inte ha hjälpt. Dax att försöka varva ner i soffan med te.

don't you think for a second that I could ever forget you, yor on my mind everyday, love you


Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha jag hade inte alla mina får i hagen när jag skrev det där tror jag. Men ja sant Vita knutar ^^

2009-04-21 @ 12:34:19
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0