down a black big hole

dagens ordspråk:

"Om man talar sanning behöver man inte anstränga sig efteråt för att komma ihåg vad man sagt."


Igår så kom jag hem tillslut efter en konstig bussresa... var och kollade slutspelsfinal nr 2 igår hos Elin och Linus, mycket trevligt och god pizza. Efterår så tog jag bussen hem, jag lovar den busschaffören var inte i normat tillstånd, han körde in i trottoarkanter, han höll på att missa alla hållplatser, han körde nästan i diket en gång och sedan in i en stolpe lite lätt i sidan. Jag kom tillslut fram och av bussen - tack och lov.
Somnade direkt och tog mig upp klockan 8 för att ta mig in till gymmet och köra body pump, mycket bra pass och jag la på ganska bra och kommer nog känna av det imorgon. Nu sitter jag hemma i soffan helt själv och kollar på Robinson - verkligen skönt, jag behöver lite egen tid. Dagen har gått fort...
just ja efter passet på gymmet så fick jag hem till Hammarö, det är 7 km, ingen fara och ganska perfekt promenad i solen, men någonstans gick jag fel och gick över en mil tror jag, ops, slängde mig i duschen när jag kom fram och sedan drog jag till stan med syster,,, full fart.
Imorgon ska det bli lugnare och sedan 2 pass på gymmet på eftermiddagen är det tänkt.
Men dagen ska jag börja med sovmorgon tills jag vill vakna och sedan promenad. Hoppas solen vill titta fram imorgon också, men enligt smhi ser det inte så ut tyvärr...

I really mean it now, Im done!


Kommentarer
Postat av: iana

Tack för dina ord!

Jag ska verkligen ta tag i att höra av mig!!

Poletten måste bara trilla ner först, att han faktiskt är borta...

:(

Kram

2009-04-04 @ 20:28:28
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0