battery check

Det var väldigt vad jag får in musik hela tiden, måste vara våren och de bra humöret, eller?!
Är i lägenheten nu igen, har ätit och kollat på avsnitt nr 3 av the hills som jag inte har "hunnit" kolla på under veckan...
Blev iaf en god caesar sallad med kyckling och kände mig rik när jag handlade så slog till på mina gamla godingar Ben & jerrys som jag inte ätit sedan jag kom hem från USA, det vill säga snart 3 år sedan... mums super gott önskar nästan jag låtit bli... kommer bli beroende igen. Finns massa kvar, fattar inte att jag kunde trycka i mig en hel sån förut.
Nu blir det en spring runda om mina kära ben är med på det annars blir det iaf en lång lång promenad.
Halvdag imorgon - just ja jag fick in hela lönen nu så allt stämmer, tack och bock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0