your here, he is gone and Iam somewhere else

Give me some strength and the power to heal

Blev ingen skola idag, ont i halsen och väldigt ledsen, bestämde mig precis för att sluta gråta - det gick. Man blir så trött av att gråta och det bara forsätter ibland utan stopp. Egentligen hade jag nog kunnat palla mig iväg till skolan idag men kände att jag behövde ta hand om migsjälv en stund så... då fick det bli så. Ska göra lite skolanytta idag ändå så.

Sorg är som havet, det är djupt, mörkt och större än vad vi någonsin kommer förstå.

och smärta är som en tjuv i mörkret som återkommer till brott

Imorgon fredag är sista skoldagen på väldigt länge, ska bli så himla skönt att få göra någonting annat. Åka ner till Strömstad och jobba, ska göra det sakerna jag lärt mig de senaste 1,5 år nu. Lite pirrigt och synd att jag åker själv men det känns skönt med lite utmaning, som att jag inte satts på prov redan iår ....

A moment of silence for a son, a brother, a friend and a guy that was to good to be true.

Nu ska jag ta mig till Hanna, hon var också lite små sjuk, blir mycket te och honungsvatten idag, jäkla hals. Hösten är alltid lite knepig, man blir så lätt små krasslig. Tur att det brukar gå över för mig snabbt.
Så imorgon är jag i skolan igen!... nu vill jag har LUFT.
I don't know much these days, but I do know I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0