West side and a new story

Nu är jag i Strömstad. Ska bli himla spännande, jag vet inte alls vad som väntar mig.
Har precis kommit in i rummet, mysigt =) Internet ingår och det är nästa lyx att ha tv numera, hahaha.
Olle tog emot mig när jag kom och jag har gått runt och sagt hej till massa, kollat det viktigaste och tog en lunch.
Blev glad överaskad att i kylskåpet i personalrummet så står det alltid mjölk, juice och fil/yogurt! Great, och de bryr sig inte om jag gör shaker! toppen toppen
Mår bättre också, tror det är lägenheten i Karlstad som gör mig sjuk :( hur illa är inte det.

Idag kommer det bli en lugn dag, ska gå in igen och kolla läget och kanske träna en sväng :) bada vill jag också, sedan middag.... och jag fick veta att om man kommer sent till middagen så kanske det inte finns kvar och då får man ta av stora buffen! snacka om att jag alltid kommer komma i sista minuten. ska ställa in mig gott hos kockarna i köket.

kanske bloggar senare ikväll igen.
Men jag är väldigt positiv och ska göra mitt bästa för att få en bra vistelse och bra kunskap med mig.
Hade inte fått några bokningar än så länge, så jag kanske får det lugnt de första dagarna.

ok, lite softis nu och sedan ta mig in till fitness.

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas du får en toppen vistelse :)

2008-09-29 @ 15:19:04
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0