we didn't need any words

Så, jag tog mig hem till Mora.

Febern pendlar upp och ner hela tiden, och såfort den går över 37 så blir jag sängliggandes. Så himla känslig för feber...
Fick inte tid idag för att kolla upp vad det är, blir imorgon.
Det var en kuslig bilresa från Karlstad, litar inte på migsjälv eftersom jag så lätt svimmar när smärtan kommer, hemskt ont i ryggen(njurarna) ... hopplöst, jag vill inte vara sjuk nu. Men det gick bra, tog det lugnt.

Aj aj aj i hela kroppen, nu blir att krypa ner i sängen igen där min trogna hund ligger... han lämnar en inte när man är sjuk. varmt och tryggt.

Imorgon vill jag vara frisk!!

Kommentarer
Postat av: sandra

krya på dig vännen! kramar

2008-09-11 @ 17:34:37
URL: http://sz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0