tell the story again

Jag blir själv till Strömstad :/ lite tråkigt, men Karin fick ställa in och vara här i Karlstad istället, men jag förstår henne, hade nog gjort samma sak i hennes situation. Jag kommer dessutom klara mig fint ändå. 4 veckor går fort,... om bara den här veckan kunde bli klar, skoltrött nu så det står härliga till!!!

Så själv ikväll, ganska skönt för jag mår inte så bra idag efter dagens ansiktisbehandlingar, massa massage och behandling i ansiktet, känns som de tömde mer än bara lymfan. Hoppas det går över annars blir jag hemma imorgon.


Vad jag önskar att du vore här... säger det igen, du är dem underbaraste och bästa. Hoppas du har det bra var du än är.

Tillbaka i Uppsala den 26 oktober :)  stannar i 5 veckor...

Kommentarer
Postat av: sandra

då måste vi ses!

2008-09-24 @ 20:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0