nothing last forever

Går lite segt här i Strömstad, men imorgon blir det nog annorlunda, himla synd att jag är här själv, för det gör att "fritiden" typ inte gör någonting förutom egentid... Visst det kan vara bra, men jag tänker på Andreas då, han finns väl alltid i tankarna men kanske lite ännu mera när man är själv på dethär viset. Så himla orättvist och hur mycket kan man sakna en människa egentligen???

Tränade i morse, var i gymmet en timme och sedan badade jag innan jag gick och åt frulle.
Fick tag i Karolina så nu vet jag vad som gäller, mina tider på kvällarna är praktiktid, bara det att jag får betalt Om det är någon behandling inbokad. Så det är bra, ska bara få in lite tid på Fitness också.

Ska gå på något personal pass senare i eftermiddag en timmes core.

jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig massor

Personalpasset blev inställt och jag är fortfarande lite krasslig så någon 75min Box tror jag inte är så himla bra.

Känner mig lite ensam här just nu, och det har bara gått 2 dagar. ..
bra lärdom, lyx löser ingenting.
Och det ösregnar ute så blir ingen lång promenad idag iaf. tur att jag har en dumburk att titta på.
Kanske kör en timme till i gymmet lite senare också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0