let's not go there again...

Sådär, mår bättre och bättre... väntar på att iprenen ska gå ur snart men den här gången så har inte det onda kommit tillbaka, det borde ha gjort det nu... tummen upp!
Satsar på att åka imorgon, jag vill vara frisk nu!

Har lite inom mig som bubblar - hoppas ni inte tar varandra för givet och tar saker för givet.
Det är så många som har förlorats i onödan... kollade på youtube lite och det är många som lagt ut minnes grejer.
Det är hemskt var många unga människor förolyckas på ett eller annat sätt, alltid lika tragiskt och onödigt.
Jag funderar på om jag vill göra en till Adde... vill nog ha lite hjälp isf.


En ängel flög förbi
Mot himmelen så fri
Men han lämnade sitt leende, på vår jord...


Jag läker sakta men säkert hoppas jag.
 inte en dag går utan tankar som vandrar till dig
vad du gör
hur du mår
och alla varför just du
Saknaden går inte att beskriva
älskar och saknar dig
Andreas, den bästa!

somewhere over the rainbow....




Kommentarer
Postat av: pernilla

Jo det kanske kan gå det vet jag inte än men troligen kan jag säkert jobba .. :P

2008-09-18 @ 18:12:56
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0