into the night

Få se. Praktiken är klar, pratade med dem nere i Strömstad idag, det blir jobb på helgerna och bo på hotellet och de bjuder på all mat. great! så 29sep-25 okt kommer jag vara i Strömstad... ser framemot det!
Massa träning, bad och plugg ska det bli. Och jobb som är välbetalt! kan behövas...
Funderar på om jag ska ta några helger/dagar i vinter på Tomteland, midvinterblot... fundersam på vilka mer som kommer vara där. Älskar den showen och nog är det slit jobb men kul har vi alltid!

Om 9 dagar är jag i Uppsala. Det är det bästa. Har planerat lite saker, måste besöka praktikplatserna och lördagskvällen bli hos Sara i Gottsunda.

(det hänger en spindel utanför fönstret, bor på 7:e våningen och han är bra jäkla stor, han är då inte höjdrädd)

Var ute på en Lång powerwalk idag som jag avslutade med en barnpizza, himelskt god den var.

Jag funderar... det kommer över mig och hela min existens säger ifrån och hjärtat gör ont - vill så gärna se och hör dig nu vännen, det har gått så lång tid nu. Alldeles för lång tid. . . varför just du? varför just nu? varför varför varför  finns det inga svar... älskar dig var dag, och saknaden växer fortfarande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0