I'm here where I belong but I'll see you soon

Ny dag. nya tag.
Varit i skolan idag, som faktiskt var helt bortkastad, och imorgon blir det ingen skola för vi ska tillbaka till Mora strax efter 12. Så det är ingen ide' att åka dit. dessutom ska vi leka lekar med nya 1orna imorgon så det är ganska "onödigt" men hade säkert varit trevligt och roligt. Så är det... helt bortkastad var inte resan ner för jag och Hanna har inte umgåtts mycket i sommar så det var ju bra att vi fick några timmar och babbla skit på, eller hur?! :)

Tur att jag har alla er nere i Uppsala som vet och känner eller vet iallafall känslorna jag bär på. För det är svårt när de som man trodde stod en närmast och kände mig bäst inte förstår någonting överhuvudtaget, och dessutom inte bryr sig ett dugg...

Skoltrött nu, tror jag får skjuta på skolan i Falkenberg ett år, måste få jobba lite känner jag. Annars kommer jag inte kunna ge allt jag har där nere.

Idag kommer Oscar hem, jippi.... tro om det ska bli lite älgjakt för mig i veckan. inte så tokigt kanske. sitta i skogen men varm choklad.



Kommentarer
Postat av: linn

jag förstår precis, folk man tror fanns där i vått och torrt förstår nu längre ingenting, jobbigt i sånna här lägen! ta hand om dig nu och hör av dig när du är i närheten! kram kram

2008-09-02 @ 21:25:23
URL: http://linnandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0