I think everyone knows what I wished for

Jobbigt att vänta och jag förväntar mig det värsta... och det är att någonting långvarig är i min kropp som gör att jag får lov att sjukskriva mig och vänta och ta min praktik efter vi slutat istället :( för det är vad som händer om jag har körtelfeber tyvärr...

men jag har en plan, jag tänkte vakna frisk i morgon och få lov och ringa och avbeställa doktor tiden för jag är frisk.
Ska proppa i mig alvedon och massa skit när jag går och lägger mig och hoppas de tar bort all inflammation, virus(vilket inte går att medicinera bort men ändå) och annat som inte hör hemma i min kropp!!

Bett till Gud och Buddha och alla andra gudar, plus andra Gudar jag hittat på själv att skona mig från något långvarigt sjuka
Hoppas någon hörde mig...

Andreas, lite hjälp nu hade inte skadat. I Love you.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0