I remember the words in our song again

Nu har jag varit på sjukan, tur att jag kan stå på mig ibland... tog alla prover man kan ta tror jag.
Och fick inte utslag på något, så inge körtelfeber eller andra vanliga virus sjukdomar eller så. SKÖNT.
De skickade dock iväg några av proverna på analys, eftersom mina njurar är "dumma".... fanns blod på fel ställen igen, kanske har nya stenar som måste tas bort :( så väntar på att labbet ska vara klar.
Annars verkar det som att det är vanliga influensan och de sa att det går mycket halsfluss, influensan och förkylningar nu så...  dock så mår jag fortfarande piss, lättad att det inte var körtelfeber.
så nu ska jag vila och sen vila tills jag mår bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0