high 5

Det finns pengar på mitt konto igen, och såklart har jag shoppat redan idag.
2 skjortor på Veromoda och en väska(bag), ett par nike byxor på Stadium = jag är hopplös!
Blev kär i en väska idag också, men den var slut inne i stan så jag ska hämta bilen och åka ut till Bergvik köpcentrum bara för att köpa den. Adidas svart vintage stil, hur fin som helst - Marie vet för hon har en!

Sen var det väl självaste fan att man aldrig blir frisk, lite ligger kvar hela tiden och stör mig.

Tog mig till skolan idag iallafall några timmar, fick ansiktsbehandling och tog mina dermanord produkter sedan drog jag! Så nu blir det ingen mer skola på 9 veckor! Jippi!

Ikväll vid 7 är det middag igen med klassen på Pasha, gott gott. sedan utgång dock inte på nöjes för erotica är väl inte så intressant för någon av oss direkt. Vi ska sitta och förkröka hemma hos Marlene innan också!
Får se om "tråkiga-Jessica" följer med ut eller inte... krogen och köttmarknaden, men ska inte säga nej redan nu utan vi får se! :)

Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hörru, du är Inte Tråk-Jessica. Jag förstår precis om inte alla vill med ut! Man gör som man vill. Bara alla är nöjda, och jag hoppas du hade lite skoj iaf!=) Lycka till på LIA:n! Kram!

2008-09-29 @ 01:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0