He was my friend and it's hard not having him around like he used to be

Saker händer inte bara, man har alltid ett val. Endel ursäkter är så himla onödiga... varför försätta sig i den situationen överhuvudtaget? jag är så jävla less på dessa bortförklaringar. Precis som dem klarar jag mig utan personen som måste säga de! Livet är hårt ibland, man lär sig saker den hårda vägen tyvärr. Tur att jag lärt mig släppa skiten snabbt för det finns viktigare saker att ta itu med. Ibland känner jag mig som förlåtarnas grundare och väljer att släppa saker för att göra det enkelt och slippa lägga energi på bråk. Nu gör jag samma sak igen, fast denhär gången släpper jag det och dig och jag ler nog nästa gång vi ses... varför ska jag bry mig mer än vad du gör? nej jag ska ju inte det. Så för nästa punkt jag sätter i dethär meddelandet betyder att jag inte bryr mig längre .
Jag är expert på drama och få saker att låta värre än vad de är, och jag säger bara en sak - Inge mer drama.

Tro om jag håller på att bli sjuk... hoppas en ipren och många timmars sömn löser det.

Ska åka in till Mora och tanka bilen så det är klart.

Det där magiska som vi alla kände runt dig som var borta från dig, vart tog det vägen? det som vi kallar för själen, elden som brann i dig. Finns så mycket jag undrar över och aldrig kommer förstå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0