f'ck this nigthmare

Jaha så var man tillbaka i Karlstad igen.
Igår var ingen bra dag... morgonen började likadant, men det gick över idag i skolan.
Så nu är allt ok igen.

Hel skolvecka framför mig, måndag till fredag, kommer vara trött för är inte van med det, haha.
Fredag är det tillbaka till Mora och jobba över helgen, plus att jag lär packa för typ 9 veckor framåt.
Har ett litet problem... när ska jag hinna byta till vinterdäck?!... det är meningen att jag ska åka direkt från Strömstad till Uppsala ju. Drygt att få lov att köra förbi Mora (omväg som fan) för att byta däck, men om det blir så så behöver inte jag packa så tok mycket iaf. Kan vara en ide. :) Så får det nog bli.

Jag har tacodöden just nu, ätit på tok för mycket tacos men det är så gott.

Jag är ensam i lägenheten tills på onsdag tror jag, lite segt. Men det går nog fort...

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vilken snygg blogg du har.. Snygg text! Ses imorrn=) Kraaam!

2008-09-09 @ 18:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0