Doing what your born to do

låt mig klaga lite. jag har varit på Life och köpt massa skit, bakterier, symtombehandlings piller bla bla bla... för jag blir fan aldrig frisk- så himla svårt att bli frisk. Och jag trodde ju att det verkligen skulle vara över tills praktiken utan problem. men icke, vaknade dessutom med ont i örat i morse, det har gått över nu eller så är det för att jag har så mycket värktabletter i kroppen. suck.
Sovit mer eller mindre hela dagen, ätit massa bra grejer eller vad man ska kalla det och bara vilat.
SNÄLLA, imorgon är jag frisk.
I vilket fall så vid strax före 8 imorgon måste jag åka mot Strömstad. Tur att det är lugnt imorgon, börjar inte praktiken eller jobbet förräns på tisdag.
nej nu ska jag knarka lite till, och sova.

Men jag ser ändå framemot imorgon, ska bli kul att komma iväg och bo på hotell och ha tillgång till träning, mat, alla pooler osv hela tiden. Lite lyx och även jobb. Precis som det ska vara...
Hoppas jag får internet anslutning på rummet också. det skulle verkligen vara great! då får ni uppdatering imorgon vill jag lova.! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0