Come away with me in the night

Idag fyller Andreas mormor 70år, grattis och tankarna går till henne idag. Känslorna hon bär på en dag som denna kan vi nog inte förstå, att förlora sitt barnbarn smärtar på det mest elakaste sätt. Älskade Andreas är med henne idag, det vet jag.

Idag är det annars sjukhuset som gäller och sedan åker jag med Hanna ner till Karlstad och går i skolan tisdag och onsdag, sedan beger jag mig hem igen för imorgon kommer Oscar hem.

Annars hoppas jag alla haft en trevlig helg, hösten är här nu, njut av svala friska vindar som drar fram...

Önskar du vore här min vän, saknade växer och allt annat lika så men du kommer alltid vara våran samma Adde 20år gammal och helt tokig; så älskad och omtyckt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Jessika för att du bryr dig om oss och att du Gratta lilla " mormor" kram Bettan

2008-09-02 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0