all I wish for, is for you to wake up

Jaha det var den helgen, bara söndag kvar och det är alltid lugnt och skönt.
Ska inte åka ner till Karlstad idag, åker direkt till Sunne i morgon bitti istället, ändå samma tid att gå upp... och då hinner jag njuta av söndagen med mina vänner :)

Min dator har flippat ur totalt, så den måste bytas ut. Skärmen dör lite när den känner för det. Skit kvalite.

Annars har jag börjat bli småsjuk, och då menar jag förkylning, hosta och snuvig och nyser hela tiden. Plus att jag fryser som satan... Hoppas det går över i veckan för jag behöver verkligen jobba fredag och lördag. Svårt att jobba med mat om man nyser hela tiden. Tror inte det är så populärt direkt.

Igår blev det 2 filmer hemma hos Jonas och Josefin. Nån ping pong kingen, så dålig att den inte borde finnas. Och sedan drömkåken för vi behövde lätta upp stämningen - den filmen är bara för rolig!!! verkligen kult.
Skönt att umgås med gamla goda vänner... det är inte så ofta vi är samlade numera.

Har verkligen haft en ganska dålig period nu, med mycket funderingar, och stor saknad.
Mycket tårar och en berg-o-dalbana som gått alldeles för fort....
Idag känns det ok, och jag vill inte ha det som det har varit de senaste 10 dagarna... men man får ta det som det kommer. Ibland känns det som man har ingenting att säga till om, känslorna styr hela tiden.
Men nu tror jag det börjar vända igen...
Frisk luft och natur - måste få komma ut lite fast jag är seg idag. Jag är så dålig på att vara sjuk!

Älskade Adde... han skrattar åt mig - garanterat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0