yo yo mannen

Vilken dag, och den är inte slut. Promenad med tjejerna i morse och sedan hotell frukost, ska aldrig mer göra det. var slö och trött hela morgonen - gud vad jag älskar mina shaker ! vitamin/energi bomber!
Sedan så var det praktiskt idag, Algbehandling, och det var strul och alla dessa norskar som springer omkring och är förvirrade, usch gick mycket av min energi åt att irritera mig på dom vill jag lova, grrrrr
och nu har jag en timmes vila, sen börjar jag jobba klockan 17-20 ikväll... så kan det vara. Lite är på topp!
För er som inte vet är så Alginpackningar eller alg behandlingar väldigt kraftiga, detoxkurer och djupa helt enkelt, så man blir väldigt trött och seg. men är inte så mycket folk på hotellet så jag får nog bara springa och fylla på och göra iordning för imorgon :) förhoppningsvis.

Gud vad jag gillar mina 2 inneboenden... tråkigt när de åker, jag kommer få separationsångest :(

ska vila, byta om och sminka mig så de inte blir allt för rädda för mig.

Ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja lätt. 35 000 poäng och 230 sökande. Lucky bastard den som får den :( Gjort intresseanmälan i alla fall. Fan... Jag som skulle flytta hem :P Då går ju inte det. Haha.

2008-10-10 @ 18:28:27
URL: http://lillamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej tjejen=) Hoppas du har det bra iallafall! Gött å få jobba lite o få lite cash=) Ta hand om dig o njut av livet i den vackra hösten.. KRam kram!

2008-10-11 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0