with my whole heart and my soul

Ojsan, det blev lite segt idag. Jag som hade tänkt göra så mycket idag, ja jag hade det ja! men det var inte så lätt att dra sig upp imorse när man somnad vi kanske halv 3 tiden, skulle ha varit och tränat klockan halv 8, kom upp runt halv 10?!
Det är mycket känslor nu... inte så konstigt och jag oroar mig inte så mycket över det, vet att det går över och blir bättre snart igen... tur att jag är så lugn. men det dämpar inte saknaden bara mina utspel...

Fick hoppa in och göra en massage idag, idag var det sådär riktigt kul att massera.
Har lunch nu och jag tog mig en bra potion med potatismos, lax, broccoli och stuvadspenat och gick ut i min sjöbod och mumsade... så himla god mat :)

nu ska jag vara soffpotatis i en halvtimme sen jobb jobb jobb....

Kommentarer
Postat av: theres

Nej menade 60H/månaden, förut hade jag bara 8h/månaden lovat.

2008-10-08 @ 22:05:25
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0