Why couldn't he be saved?

Jag kan inte sova.... vet inte varför. men tankar far omkring som vanligt antar att det är de som ställer till det. Och det hjälper inte direkt att man Saknar Andreas så himla mycket. Tänker på han väldigt mycket och man undrar så varför?

Det var 2 väldigt trevliga tjejer som kom och bodde hos mig, vi har pratat hela kvällen och skrattat endel, finns redan internskämt och skönt att slippa bo här själv.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, tränat, ätit, tränat, ätit, promenerat på stan lite och gjorde faktiskt skolarbete... kost hemtenta - lättaste saken att göra av allt jag har att göra.

Fick veta att produkt utbildningen för Pevonia som jag ska gå torsdag och fredag är på norska, inte förvånad men det gjorde dethela lite halvdrygt faktiskt. Man måste lyssna så himla fokuserat hela tiden, och det är lite halv drygt att göra i 2 hela dagar.

Vet inte om jag skrev det men jag kommer åka till Karlstad redan på onsdag sista veckan och kommer försöka vara i Uppsala redan på fredagen, tänkte jobba in de dagarna så jag hinner hem och tvätta och packa om. Och vinterdäck såklart.
Sedan det stora Pluset är att jag kan vara med på herr Hedmans inflyttningsfest som är väldigt sen, men han är inte snabb den grabben! =) men det ska bli himla kul. Hoppas min andra strumpa Katta kommer också.

Nu vill jag sova är jätte trött och ska upp och träna imorgon bitti tänkte jag, plus att jag säkert kommer vara fullbokad med behandlingar imorgon. men men, det blir såhär ibland.

Snälla sluta skämta om döden... det är piss och missbruka inte ordet tack!

Kommentarer
Postat av: Hanna

mm. men tror inte de är så lätt för mig att få lån för en utbildning =/

2008-10-08 @ 12:18:07
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0