welcome to the future

Det är fest hos Hedman den 25e, och jag vet inte varifrån jag fått att han bor i Östhammar?! eller han har nog bott där eller jobbar där??... i vilket fall han bor inte där utan 3 mil utanför uppsala(fast jag vet inte åt vilket håll) så Sirrka jag ska inte till Östhammar. Men jag har 5 veckor på mig så jag kommer nog komma till dig och ses ett antal gånger :)

Ok, jag är Arg idag och jag har ingen aning om varför, jag är bara på den där stigen ni vet. Tog en lång lång promenad imorse och det hjälpte inte. Ska snart in i gymmet och avreagera mig, hoppas det är tomt så ingen ser hur hysterisk jag är idag, men det ska förhoppningsvis lugna mig lite. Annars är jag ledig idag, vi ska ha något kurs ikväll, Joico eller vad de hetter kommer ikväll, blir produktinformation och massa gott, istället för betalt så kommer vi få produkter - vilket inte är fel alls.

Nej jag bubblar snart över - varför är jag så arg?
Förutom det vanliga, ungdomar som kör förbi mig som dårar när man är ute och gå/springer. Människor som har väldens dåligaste ursäkter för att INTE göra saker, ännu värre när man tycker synd om sigsjälv. Åh våga bara använda Andreas som en ursäkt för att tycka synd om ersjälva, och anledning att inte göra saker, grrrr.
Snuskigt rika människor som tycker det är dyrt med behandlingar på Spat?!. piss i rymden för dem och onödig energi. åååå. pms hej och hå. Nu ska jag träna - igen! och jag ska bada. bubbel bubbel och basta!

Hör vad min lärare sa förut , "det är bra att få ut ilska och vi behöver vara arga ibland, renande process"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0