there's nothing I wouldn't do, to hear your voice again sometimes I want to call you, but I know you won't be there

Det var fullmåne inatt fick jag reda på imorse - jag kunde inte sova alls inatt, så det förklarade ju saken -  vid 2 tiden gav jag faktiskt upp och började kolla på tv sen så somnade jag tillslut. Men det känns att jag inte fått mycket sömn inatt.

Imorse var det upp vid 8 och drog iväg på min promenad med stavarna, shit vad det är jobbigt, svettig som fan. Och frukosten smakar alltid så himla gott numera!

Har lite lång lunch just nu, ganska lugnt på hotellet och jag ska kolla över inpackningen och anisktsbehandlingen som jag ska ha i eftermiddag, gud va kul att ha lite annat att göra - det är då det blir roligt.

Tror jag ska ta en tur med stavarna ikväll också.

Och shit vad bra produkterna från Joico var! håret mår så himla bra, så nu ska jag köpa in det.. smart massa saker jag vill ha men inga pengar, jag ska trolla lite så fixar det sig.

Mindre än en vecka kvar nu, shit vad tiden går. Men för den som har roligt går det fort. Tur att jag har en till vecka i Uppsala. Ni som vill ha ansiktsbehandling säg till jag har bänk och grejerna med mig ner men det kommer kosta en 100kr för produkterna kostar en slant.

jag har träningsvärk i triceps

Kommentarer
Postat av: iana

Shit, coolt!

Måste genast leta mig in där!! ;)

2008-10-16 @ 19:37:52
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: iana

Nu har jag kollat, det var från fototräffen som jag arrangerade i söndags. Hästen är Grande, som jag är medryttare på.. En riktig goding :)

2008-10-16 @ 20:15:42
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0