the place I go to remember you

Jag har inte ätit godis på en hel veckan?!?! det är inte ofta, det ni, Och då menar jag naturgodis och choklad, det är jobbigt hur beorende man kan bli av det. Men som sagt inte ätit på en hel vecka. men idag blev det efterrätt... de fick ta mat från buffen ikväll och jag åt dessert! haha, skit god...

Det har snöat i Dalarna, och då menar jag inte i bergen/fjällen utan Mora trakten - typiskt kommer få krypa till Mora med sommardäcken om 3 veckor, kanske lika bra att ta ut en hel dags ledighet så jag har tid att köra i 40km/h hela vägen!

10-20, har jag jobbat idag! Det är jobbigt att massera i alla dessa timmar!!!!! och det gick bra faktiskt, ska faktiskt ut och gå snart. Imorgon blir det bara 5 timmar, men det drabbar ingen fattig! Måste säga att det ska bli skönt med måndag och tisdagar och ledighet! Ska nog ta mig till den där outleten som ska finnas i närheten på måndag. Efter träning såklart.

Snart är första veckan klar.

Och ni, det är kanelbullens dag idag! ät bullar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0