spinn my world

Världen är elak ibland och jag måste lära mig hantera vissa saker, idag fick jag en kille i min ålder som skulle ha 50 minuter klassisk massage, så lägger han sig ner och jag ska börja massera, så känner jag igen doften av karln, Andreas parfym... det slår slint i huvudet på mig och jag är verkligen påväg att börja storböla.. .hela baksidan medans jag masserar är hemsk, sedan när han vänt på sig så man ser ansiktet så ser jag ju iaf att det inte är Adde... undra varför man är så knäpp, men någonstanns hoppas man och vill inte inse sanningen.

Nu är det en lång helg med massa massage som jag har framför mig, MASSOR verkligen.
Sedan är första veckan avklarad.

Hoppas alla från en bra helg.

Nu slipper jag sova själv, 4 tjejer till i lilla stugan :)

Kommentarer
Postat av: sandra!

hej :) ja det gör jag!

2008-10-04 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0